Wycieczka do Zoo Safari w Borysewie

Dnia 22 kwietnia wybraliśmy się w długą podróż autokarem. Kierunek jaki obraliśmy to Zoo Safari w Borysewie. Było to pierwsze tego typu przedsięwzięcie w naszej grupie jak i przedszkolu.

Każdy z nas z małym plecakiem, o godzinie 7:00 był gotowy na przygodę. Najpierw zjedliśmy śniadanie i kiedy na zegarze wybiła 8:00 – ruszyliśmy w drogę!

Pod dwóch godzinach dotarliśmy na miejsce. Trasa minęła bardzo przyjemnie bez żadnych komplikacji. W czasie podróży słuchaliśmy muzyki, bajek oraz rysowaliśmy.

W zoo przywitała nas miła Pani przewodnik, która zaprosiła nas na wycieczkę kolejką po ogrodzie zoologicznym. Oglądaliśmy zwierzęta, zapoznaliśmy się z ich wyglądem, dowiedzieliśmy się co lubią jeść, a także w jaki sposób żyją i jak mija im czas w Borysewie.

Po zwiedzaniu ogrodu mieliśmy okazję obejrzeć pokaz karmienia foki o imieniu Dawid. Okazało się, że to bardzo mądre i niezwykle inteligentne zwierzę, które potrafi wiele ciekawych sztuczek.

Następnie wzięliśmy udział w zajęciach edukacyjnych pt. „Jak rozmawiają zwierzęta?” – gdzie między innymi mieliśmy okazję do oglądania, głaskania mniejszych okazów zwierząt.

Po zajęciach przyszedł czas na zabawę w Figlarni. Dmuchane zamki, stonogi, delfiny i inne atrakcje czekały tylko na nas! Zaczęły się figle i swawole!

Kiedy dobiegł czas końca zabawy, przeszliśmy do restauracji, gdzie czekał na nas obiad.

Ale to nie koniec atrakcji…. po zjedzonym posiłku bawiliśmy się ze zwierzętami w zagrodzie „Mini zoo” i jeździliśmy na kucyku szetlandzkim.

Nasza przygoda dobiegła końca! Zmęczeni, ale zadowoleni pożegnaliśmy się z pracownikami zoo i ruszyliśmy w drogę powrotną. To był miły i udany dzień!

cartoon_bus

Dziękujemy wszystkim Rodzicom, za pomoc i współpracę podczas wycieczki!!!

Ahoj załogo…..

Ta strona używa cookies. Czytaj więcej na temat polityki cookies.