PEDAGOG SPECJALNY
Godziny pracy PEDAGOGÓW SPECJALNYCH
w roku szkolnym 2024/2025
Pani Oliwia Biernacka obejmuje swoim wsparciem grupy:
TYGRYSKI, JEŻYKI, POSZUKIWACZE i ŚMIAŁKOWIE
Pracuje w następujących godzinach:
- wtorki 7.00-8.30 i 11-14.30
- środy 7.30-9.30
- czwartki 10.00 do 13.00
Pani Oliwia Biernacka jest do dyspozycji rodziców po wcześniejszym umówieniu się drogą e-mail: soltykoliwia@gmail.com
Pani Agnieszka Kaczmarek obejmuje swoim wsparciem grupy:
ŻABKI, KOZIOŁKI i PODRÓŻNICY
Pracuje w następujących godzinach:
- poniedziałki 11.30-12.30, 14.30-15.12
- wtorki 11.30-12.30, 14.30-15.00
- środy 11.30-13.30
- czwartki 11.30-13.30
Pani Agnieszka Kaczmarek jest do dyspozycji rodziców po wcześniejszym umówieniu się drogą e-mail:
W ramach swoich zadań Panie Oliwia Biernacka i Agnieszka Kaczmarek
będą wspierać dzieci, kadrę oraz Was drodzy rodzice.
Jeśli mają Państwo jakieś pytania, wątpliwości, trudności, coś Państwa zastanawia w zakresie rozwoju i poziomu funkcjonowania Waszych pociech zapraszamy do kontaktu 😊
Zadania jakie nakłada na pedagoga specjalnego rozporządzenie z sierpnia 2022r. to między innymi:
- współpraca z nauczycielami, wychowawcami grup wychowawczych lub innymi specjalistami, rodzicami oraz uczniami,
- prowadzenie badań i działań diagnostycznych, obserwacje ( w grupie, w małych grupach lub indywidualnie) związanych z rozpoznawaniem indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia mocnych stron, predyspozycji, zainteresowań i uzdolnień uczniów oraz przyczyn niepowodzeń edukacyjnych lub trudności w funkcjonowaniu uczniów, w tym barier i ograniczeń utrudniających funkcjonowanie ucznia i jego uczestnictwo w życiu szkoły i placówki,
- pomoc rozwiązywaniu problemów dydaktycznych i wychowawczych uczniów,
- pomoc w rozpoznawaniu przyczyn niepowodzeń edukacyjnych uczniów lub trudności w ich funkcjonowaniu, w tym barier i ograniczeń utrudniających funkcjonowanie ucznia i jego uczestnictwo w życiu szkoły lub placówki,
- udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej w bezpośredniej pracy z uczniem,
- pomoc w dostosowaniu sposobów i metod pracy do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych ucznia oraz jego możliwości psychofizycznych,
- pomoc w doborze metod, form kształcenia i środków dydaktycznych do potrzeb uczniów.