PEDAGOG SPECJALNY

Godziny pracy PEDAGOGÓW SPECJALNYCH

w roku szkolnym 2024/2025

Pani Oliwia Biernacka obejmuje swoim wsparciem grupy:

TYGRYSKI, JEŻYKI, POSZUKIWACZE i ŚMIAŁKOWIE

Pracuje w następujących godzinach:

  • wtorki 7.00-8.30 i 11-14.30
  • środy 7.30-9.30
  • czwartki 10.00 do 13.00

Pani Oliwia Biernacka jest do dyspozycji rodziców po wcześniejszym umówieniu się drogą e-mail: soltykoliwia@gmail.com

 

Pani Agnieszka Kaczmarek obejmuje swoim wsparciem grupy:

ŻABKI, KOZIOŁKI i PODRÓŻNICY

Pracuje w następujących godzinach:

  • poniedziałki 11.30-12.30, 14.30-15.12
  • wtorki 11.30-12.30, 14.30-15.00
  • środy 11.30-13.30
  • czwartki 11.30-13.30

Pani Agnieszka Kaczmarek jest do dyspozycji rodziców po wcześniejszym umówieniu się drogą e-mail:

 

W ramach swoich zadań Panie Oliwia Biernacka i Agnieszka Kaczmarek

będą wspierać dzieci, kadrę oraz Was drodzy rodzice.

Jeśli mają Państwo jakieś pytania, wątpliwości, trudności, coś Państwa zastanawia w zakresie rozwoju i poziomu funkcjonowania Waszych pociech zapraszamy do kontaktu 😊

Zadania jakie nakłada na pedagoga specjalnego rozporządzenie z sierpnia 2022r. to między innymi:

  • współpraca z nauczycielami, wychowawcami grup wychowawczych lub innymi specjalistami, rodzicami oraz uczniami,
  • prowadzenie badań i działań diagnostycznych, obserwacje ( w grupie, w małych grupach lub indywidualnie) związanych z rozpoznawaniem indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia mocnych stron, predyspozycji, zainteresowań i uzdolnień uczniów oraz przyczyn niepowodzeń edukacyjnych lub trudności w funkcjonowaniu uczniów, w tym barier i ograniczeń utrudniających funkcjonowanie ucznia i jego uczestnictwo w życiu szkoły i placówki,
  • pomoc rozwiązywaniu problemów dydaktycznych i wychowawczych uczniów,
  • pomoc w rozpoznawaniu przyczyn niepowodzeń edukacyjnych uczniów lub trudności w ich funkcjonowaniu, w tym barier i ograniczeń utrudniających funkcjonowanie ucznia i jego uczestnictwo w życiu szkoły lub placówki,
  • udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej w bezpośredniej pracy z uczniem,
  • pomoc w dostosowaniu sposobów i metod pracy do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych ucznia oraz jego możliwości psychofizycznych,
  • pomoc w doborze metod, form kształcenia i środków dydaktycznych do potrzeb uczniów.

 

 

Ta strona używa cookies. Czytaj więcej na temat polityki cookies.