Styczeń

Dzieci nabywają następujące umiejętności:

Zimowe dni

•    Doskonalą umiejętności samoobsługowe podczas  ubierania
i rozbierania się w szatni (zapinanie guzików, suwaków),
pomagają sobie nawzajem
•    Obserwują  zjawiska atmosferyczne i nazywają je, odkrywają          w zabawie właściwości śniegu i lodu
•    Śpiewają piosenkę o zimie i potrafią zagrać rytm na wybranym instrumencie

Moi dziadkowie
•    Współorganizują uroczystość dla dziadków poprzez przygotowanie repertuaru artystycznego  i  wykonie upominków
•    Rozmawiają o emocjach i próbują je narysować
•    Współdziałają  w  grupie podczas zabaw integracyjnych
•    Próbują określić prawą i lewą stronę własnego ciała

Pomagamy ptakom zimą 

  • Obserwują przyrodę w okresie zimy – rozpoznawanie tropów na śniegu, nazywanie zjawisk atmosferycznych (śnieg, wiatr, szadź, szron, sople lodowe)
  • Rozpoznają i nazywają ptaki odwiedzające ogród przedszkolny – obserwacje karmnika, dokarmianie ptaków – znaczenie pomocy ptakom w zimie
  •  Rozwijają umiejętności przeliczania, klasyfikowania, segregowania
  •  Ustalają kolejności zdarzeń w historyjkach obrazkowych
Ta strona używa cookies. Czytaj więcej na temat polityki cookies.