ETAP II

II ETAP poświęciliśmy na działania badawcze. Była to okazja do zdobycia i rozwijania wielu umiejętności m.in.:

  • formułowania i zadawania pytań osobom dorosłym- ekspertom,
  • uważnego słuchania dorosłych,
  • dzielenia się swoją wiedzą ( poprzez śpiewanie piosenek, recytowanie wierszy, wystawę swoich prac plastycznych),
  • zbierania informacji i rejestrowania ich w dowolny sposób (tworzenie kącika z albumami rodziny w sali, przynoszenie zdjęć , plakatów, książek)
  • obserwacji i opisu obserwacji,
  • wykonywania rysunków z obserwacji (np. w formie szkicu ołówkiem),
  • wykorzystywania przyborów i materiałów konstrukcyjnych, technicznych i plastycznych,
  • przedstawienia i omawiania zdobytej wiedzy za pomocą m.in. rysunków, działań konstrukcyjnych, zabaw inscenizacyjnych itp.
Ta strona używa cookies. Czytaj więcej na temat polityki cookies.