Kropelkowe rachunki

        Kto by pomyślał, że zwykła gazeta to sposób na dobrą, pouczającą zabawę, dzięki której można nauczyć się wielu rzeczy. Najpierw bawiliśmy się przy naszej nowo poznanej piosence o chmurkach, podczas której wymyślaliśmy sposoby przedstawienia za pomocą ruchu jej treści. Następnie graliśmy na „papierowych chmurkach” rytmy, które wymyślała nasza pani oraz chętne dzieci spośród nas. Podczas zabawy przy muzyce w „krople deszczu” staraliśmy się utworzyć chmurki z takiej ilości dzieci, ile usłyszeliśmy dźwięków. Na zakończenie „Kropelkowych rachunków” bawiliśmy się w dodawanie dźwięków czyli kropel deszczu, które spadły z chmury. Każdą wysłyszaną kropelkę przykleiliśmy do swojej chmurki i w ten sposób dowiedzieliśmy się ile kropel deszczu spadło z naszej chmury. Ciekawe ile kropel wszystkich razem spadło dzisiaj w naszej sali? Czy to już była ulewa, czy zwykły kapuśniaczek?

       Może Wam drodzy rodzice uda się odpowiedzieć na te pytania po obejrzeniu poniższych zdjęć? 😆

Ta strona używa cookies. Czytaj więcej na temat polityki cookies.