Środa 25.03 – Co wiemy o MIESZKANIU?

WITAMY WAS, WITAMY WAS
ZACZYNAMY PRZYSZEDŁ CZAS
JESTEŚMY MY, JESTEŚCIE WY
RAZ, DWA, TRZY.

Koziołki. Dziękujemy Wam za wieści od Was, pozdrowienia, filmy, zdjęcia i relacje z tego, jak spędzacie czas w domu. Cieszymy się, że dobrze się bawicie przy wykonywaniu kolejnych zadań. Bardzo za Wami tęsknimy – za każdym z Was, gwarem, szczebiotaniem :-), rozmowami i zabawami z Wami. Ślemy Wam mnóstwo buziaków i  uścisków – Koziołowe ciocie.

Specjalne pozdrowienia przesyłają Wam

nasze RYBKI i KWIATKI na rabatce przed salą.

 

Czy jesteście już po porannej gimnastyce?

Jeśli nie to zapraszamy Was do zabawy.

Kliknijcie TUTAJ  i poćwiczcie z nami.

Potraficie oddychać każda częścią ciała? SPRÓBUJCIE!

Połóżcie się na plecach. Zamknijcie oczy, odprężcie i spokojnie oddychajcie.

Pomyślcie, że za każdym wdechem odżywiacie oraz wzmacniacie swoje ciało i mózg, a z każdym wydechem pozbywacie się tego, co już jest Wam niepotrzebne. Wyobraźcie sobie, ze oddychają po kolei Wasze dłonie, stopy, ramiona, brzuch, serce, oczy, uszy itd. 

To teraz jesteśmy gotowi na kolejne zadanie w ramach projektu MIESZKANIE. Postaramy się wspólnymi siłami przygotować plakat (siatkę graficzną) z naszą wiedzą na temat MIESZKANIA, czyli miejsca w którym mieszkacie lub czasami przebywacie (np. u babci i dziadka). Zobaczcie, teraz nasz plakat jest pusty, tylko zapisane jest tam pytanie Co wiemy o MIESZKANIU?

Musimy go wypełnić naszymi wypowiedziami. Zastanówcie się i spróbujcie odpowiedzieć: Co to jest mieszkanie? Jak wygląda? Ile ma pomieszczeń? Kto tam mieszka? Co robi się w mieszkaniu? Kiedy i jak długo się przebywa w mieszkaniu?  Jakie przedmioty znajdują się w mieszkaniu? …? Poproście, aby rodzice zapisali Wasze wypowiedzi i przesłali je nam, a my uzupełnimy nimi nasz plakat. Czekamy! Rodzice! Nie ma potrzeby ich opracowywania, wysyłajcie do nas oryginalne wypowiedzi dzieci, nawet jeśli będą wydawać się Wam dziwne, nieskładne, itp. 🙂 

Rodzice! – Do zabaw z dziećmi włączamy elementy KINEZJOLOGII w oparciu o książkę Joanny Zwoleńskiej „RADOSNA KINEZJOLOGIA” i czasami filmiki prezentujące różne ćwiczenia, które wykorzystują i rozwijają naturalną potrzebę ruchu dzieci. Proponowane zabawy i ćwiczenia bazują  na wszechstronnym wpływie aktywności ruchowej na rozwój fizyczny, emocjonalny i intelektualny oraz doskonalenie umiejętności społecznych, a w przyszłości szkolnych. Będziemy też korzystać z elementów METODY RUCHU ROZWIJAJĄCEGO Weroniki Sherborne oraz propozycji innych ćwiczeń zawartych w książce „BOSE STÓPKI. JOGA DLA DZIECI”, „ZABAW PALUSZKOWYCH” Krzysztofa Sąsiadka i pozycji Marty Bogdanowicz „RYMOWANKI PRZYTULANKI” (wierszyki – masażyki). Niekiedy do wykonania zadań dzieci będą potrzebowały drugiej osoby, dlatego zwracamy się do Państwa z prośbą o wsparcie dzieci w tym zakresie. Gwarantujemy dobrą zabawę 🙂

Ta strona używa cookies. Czytaj więcej na temat polityki cookies.